Jesteś w dziale: Strona Główna » Biuletyn Informacji Publicznej » Przetargi » Informacje o rozstrzygniętych przetargach
Informacje o rozstrzygniętych przetargach
Gmina Lisków: Dostawa i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Liskowie w ramach projektu „Z myślą o najmłodszych - pierwsze miejsca żłobkowe w Gminie Lisków” OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Ogłoszenie nr 510170937-N-2019
z dnia 14-08-2019 r.
Gmina Lisków: Dostawa i montaż wyposażenia do Publicznego
Żłobka w Liskowie w ramach projektu „Z myślą o najmłodszych - pierwsze
miejsca żłobkowe w Gminie Lisków”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Liskowie w ramach projektu „Z myślą o najmłodszych - pierwsze miejsca żłobkowe w Gminie Lisków”
Nazwa projektu lub programu
Dostawa i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Liskowie w ramach projektu „Z myślą o najmłodszych - pierwsze miejsca żłobkowe w Gminie Lisków”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555238-N-2019
Numer ogłoszenia: 555238-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540112221-N-2019
Numer ogłoszenia: 540112221-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lisków, Krajowy numer identyfikacyjny 25085545200000,
ul. ks. Wacława Blizińskiego
56,
62-850
Lisków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-62 7634 114, e-mail
gmina@liskow.pl, inwestycje@liskow.pl, faks
0-62 7634 021.
Adres strony internetowej (url): www.liskow.pl
Adres strony internetowej (url): www.liskow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Dostawa i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w
Liskowie w ramach projektu „Z myślą o najmłodszych - pierwsze miejsca
żłobkowe w Gminie Lisków”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ROI. 271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż
wyposażenia do Publicznego Żłobka w Liskowie w ramach projektu „Z myślą o
najmłodszych - pierwsze miejsca żłobkowe w Gminie Lisków” CZĘŚĆ 1
Dostawa i montaż wyposażenia – meble, urządzenia, przedmioty codziennego
użytku wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego
załącznik nr 5 do SIWZ. CZĘŚĆ 2 Dostawa i montaż wyposażenia – zabawki
edukacyjne wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego
załącznik nr 5 do SIWZ. CZĘŚĆ 3 Dostawa i montaż wyposażenia – kuchni wg
szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5
do SIWZ. CZĘŚĆ 4 Dostawa i montaż wyposażenia - zewnętrznego wg
szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do
SIWZ. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia (dotyczy części 1, 2,
3, 4), musi: a) być fabrycznie nowy, posiadać właściwe certyfikaty i
atesty, aprobaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i
dopuszczenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP w tym użytkowania
przez dzieci do lat 3, oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia
wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, wolny od wad
oraz odpowiednio oznaczony i zapakowany, b) odpowiadać wymaganiom
określonym w niniejszej SIWZ, c) odpowiadać wymaganiom określonym w
ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(Dz.U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.) d) być produktem bezpiecznym w
rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie
produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi, e)
jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej,
musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w
placówkach oświatowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV:
39120000-9,
39110000-6,
39141000-2,
39531000-3,
39300000-5,
32000000-3,
37000000-8,
39162100-6,
37535200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Dostawa i montaż wyposażenia – meble, urządzenia, przedmioty codziennego
użytku wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego
załącznik nr 5 do SIWZ.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16240
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Graniczna 46 Kod pocztowy: 93-428 Miejscowość: Łódz Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19975.20
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19975.20 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19975.20 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Dostawa i montaż wyposażenia – zabawki edukacyjne wg szczegółowego opisu
przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8233
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Graniczna 46 Kod pocztowy: 93-428 Miejscowość: Łódz Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9912.84
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9912.84 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9912.84 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Dostawa i montaż wyposażenia – kuchni wg szczegółowego opisu przedmiotu
zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12540
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Unigastro Barbara Płuć
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Międzyleska 6c Kod pocztowy: 50-514 Miejscowość: Wrocław Kraj/woj.: dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15424.20
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15424.20 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15424.20 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
Dostawa i montaż wyposażenia - zewnętrznego wg szczegółowego opisu
przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnił
postępowanie, gdyż nie została złożona żadna oferta w tej części
postępowania.
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Osoba odpowiedzialna za:
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Wiktor Przybył (14/08/2019 14:00:43)
- zaakceptowanie treści informacji: Wiktor Przybył (14/08/2019 14:00:43)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Wiktor Przybył (14/08/2019 14:02:14)
Lista wiadomości